Love You
DISCLAIMER


Bonjour! Welcome to my world.Replace woth your profile.


Navigation!

Diaries Owner Stuff Linkies

TAGBOARD

Put your CBOX codes here!


CREDITS

Template: Nur Diyana Mansor
Edited By: Your Name
Others:   



kecelaruan =='

dalam perancangan nak ke zoo . sampai ja di Changlun tengok ada lori depan tu (zoo) . aku yang dari marrybrown 
lagi dah blur , sampai muntah  keluaq keblurran tu . jadi si Iwan ajak patah balik kangaq . pehhhh ,
lagi 5 minit boleh sampai Jitra dia ajak U ??
aku pun dengan otak yang tak abeh blur lagi tu ajak ke Jitra je terus . wiwit2 , 
tengok wayang jee . sebelum sampai ja aku dah cakap kat dia , I want to pee ... haha
sampai Jitra dok kalut beli kupon parking . kenapa kerajaan wat macam tu sekarang ?? susah 
faham dak ? kesian baby aku kena cari kat kedai mamak mana tah . then , masing2 berkejaran ke toilet Jitra Mall . OMG ! kat situ 1 hal lagi jadik pabila aku tak jenguk luar betul-betul . aku kuaq masuk toilet 3 kali sebab ingat Udin masih di dalam . pehhhh , nasib baik dia hensem ja aku tak marah . 
cerita apakah yang diwayangkan ?

XOXO D